Головна | Реєстрація | Вхід | RSS$ WDAY $, $ Date $, $ TIME $

Ушкальська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів


Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [96]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА Ушкальської загальноосвітньої школи
[ Викачати з сервера (130.2 Kb) ] 18.09.2019, 14:31

 

СХВАЛЕНО:                                                                      ЗАТВЕРДЖУЮ:

Рішенням                                                                               Директор школи:

педагогічної ради школи                                                                  В.С.Морозов

(протокол  № 1                                                                  

від     28.08.2019 р. )                                                                          

Голова педагогічної ради

               В.С.Морозов     

 

                

 

 

 

 

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА

Ушкальської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів

Верхньорогачицької районної ради

Херсонської області

 

 

 

 

 

 

          

 

 

                                                                                         Надано чинного

                                                                                         та введено в дію

                                                                                             наказ № 130

                                                                                      від 30.08.2019 року

                    

 

І. Загальні положення освітньої програми

Освітня програма  Ушкальської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. розроблена на виконання Закону України «Про освіту» та постанов Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»,  від 23.11.2011 року  № 1392, від 14.01.2004 року № 24 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти»; на основі Типових освітніх програм загальної середньої освіти І ступеня, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 р. № 407,  ІІ ступеня, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки від 20.04.2018 р.         № 405  та  ІІІ ступеня  (10-11 класи) № 408.

У 2019 – 2020 н.р. заклад буде працювати за такими освітніми програмами:

1-2 клас – за Типовими освітніми програмами закладів загальної середньої освіти І ступеня, затвердженими наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 407 «Освітня програма за новими Державними стандартами  початкової освіти 1 клас. (під керівництвом О.Я.Савченко)»;

3 – 4 класи – за  навчальними програмами для 1-4 класів, затверджених наказом МОН України від 29.05. 2015 р. № 584 ( оновлені у 2016 році (наказ МОН України від 05.08.2016 р. № 948);

5 – 9 класи – за Типовими освітніми  програмами, затвердженими наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 405 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня». (Таблиця 10. Навчальний план закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою і вивченням двох іноземних мов);

10-11 клас – за Типовими освітніми програмами, затвердженими наказом МОН України від 20.04.2018 р. № 408 «Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня». (Таблиця 2. Навчальний план для 10-11 класів загальної середньої освіти).

З метою досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом  базової та повної загальної освіти, враховуючи потреби учнів навчальний заклад обрав профільний предмет українська мова.

        Навчально – виховний процес здійснюється  українською мовою.

Навчальні плани зорієнтовані на роботу школи за 5-денним навчальним тижнем.

Освітня програма початкової освіти (далі - освітня програма) окреслює підходи до планування й організації закладом освіти єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової загальної освіти (далі – Державний стандарт).

Дана освітня програма визначає:

  • загальний обсяг навчального навантаження, орієнтовну тривалість і можливі взаємозв’язки окремих предметів подані в рамках робочих навчальних планів;
  • очікувані результати навчання учнів подані в рамках навчальних програм, затверджених наказом МОН від 29.05.2015 № 584;
  • форми організації освітнього процесу та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти;
  • вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за цією освітньою програмою.

Загальний обсяг навчального навантаження та орієнтовна тривалість і можливі взаємозв’язки освітніх галузей, предметів, дисциплін.

Загальний обсяг навчального навантаження для учнів 3-4-х класів закладу складає 1680 годин/навчальний рік: для 1 класу – 770 годин/навчальний рік, для 2-го класу –   840 годин/навчальний рік, для 3-го класу – 840 годин/навчальний рік, для 4-го класу – 840 годин/навчальний рік. Детальний розподіл навчального навантаження на тиждень окреслено у робочих навчальних планах (далі –навчальний план).

Навчальний план дає цілісне уявлення про зміст і структуру першого рівня освіти, встановлює погодинне співвідношення між окремими предметами за роками навчання, визначає гранично допустиме тижневе навантаження учнів. Навчальні плани початкової школи передбачають реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану Державного стандарту через окремі предмети.

Навчальні плани містять інваріантну складову, сформовану на державному рівні, обов'язкову для всіх класів.

Освітня галузь "Мови і літератури" з урахуванням вікових особливостей учнів у навчальних планах реалізується через окремі предмети "Українська мова (мова і читання)" та "Іноземна мова".

Освітні галузі "Математика", "Природознавство" реалізуються через однойменні окремі предмети, відповідно, - "Математика", "Природознавство".

Освітня галузь "Суспільствознавство" реалізується предметом "Я у світі".

Освітня галузь "Здоров'я і фізична культура" реалізується окремими предметами "Основи здоров'я" та "Фізична культура".

Освітня галузь "Технології" реалізується через окремі предмети "Трудове навчання" та "Інформатика".

Освітня галузь "Мистецтво" реалізується окремими предметами "Образотворче мистецтво" і "Музичне мистецтво". Заклад загальної середньої освіти може обирати окремі курси музичного та образотворчого мистецтва або інтегрований курс "Мистецтво".

При визначенні гранично допустимого навантаження учнів ураховані санітарно-гігієнічні норми та нормативну тривалість уроків у 2-4 класах – 40 хвилин.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2011 року

 № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти» години фізичної культури не враховуються при визначенні гранично допустимого навантаження учнів.

Збереження здоров’я дітей належить до головних завдань школи. Тому формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки здійснюється не лише в рамках предметів "Фізична культура" та "Основи здоров'я", а інтегрується у змісті всіх предметів інваріантної  складових навчальних планів. Змістове наповнення предмета «Фізична культура» формує вчитель, який викладає предмет, з варіативних модулів відповідно до статево-вікових особливостей учнів, їх інтересів, матеріально-технічної бази навчального закладу, регіональних та народних традицій. Через варіативні модулі можуть реалізовуватись не лише окремі види спорту, а й ритміка, хореографія, пластика, тощо.

        Гранична наповнюваність класів встановлюється відповідно до Закону України "Про загальну середню освіту".

Навчальні плани зорієнтовані на роботу початкової школи за 5-денним навчальними тижнем.

Очікувані результати навчання здобувачів освіти

Відповідно до мети та загальних цілей, окреслених у Державному стандарті, визначено завдання, які має реалізувати вчитель/вчителька у рамках кожної освітньої галузі. Результати навчання повинні робити внесок у формування ключових компетентностей учнів.

Такі ключові компетентності, як уміння вчитися, ініціативність і підприємливість, екологічна грамотність і здоровий спосіб життя, соціальна та громадянська компетентності можуть формуватися відразу засобами усіх предметів. Виокремлення в навчальних програмах таких наскрізних ліній ключових компетентностей як «Екологічна безпека й сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість і фінансова грамотність» спрямоване на формування в учнів здатності застосовувати знання й уміння у реальних життєвих ситуаціях.

Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Доцільно, де це можливо, не лише показувати виникнення факту із практичної ситуації, а й по можливості перевіряти його на практиці й встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме: змістово-інформаційних, операційно-діяльнісних і організаційно-методичних. Їх використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування наукового світогляду. Учні набувають досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.

Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти.

Початкова освіта здобувається, як правило, з шести років (відповідно до Закону України «Про освіту»).

Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття базової середньої освіти за інших умов.

Перелік освітніх галузей. Освітню програму укладено за такими освітніми галузями:

Мови і літератури

Суспільствознавство

Мистецтво

Математика

Природознавство

Технології

Здоров’я і фізична культура

Логічна послідовність вивчення предметів розкривається у відповідних навчальних програмах.

Форми організації освітнього процесу. Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку, екскурсії, віртуальні подорожі, спектаклі, квести, які вчитель організує у межах уроку або в позаурочний час.

Форми організації освітнього процесу можуть уточнюватись та розширюватись у змісті окремих предметів за умови виконання державних вимог Державного стандарту та окремих предметів протягом навчального року.

Вибір форм і методів навчання вчитель визначає самостійно, враховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.

Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти. Система внутрішнього забезпечення якості складається з наступних компонентів:

* кадрове забезпечення освітньої діяльності;

* навчально – методичне забезпечення освітньої діяльності;

* якість проведення навчальних занять;

* моніторинг досягнення учнями результатів навчання (компетентностей).

Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти

 -контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення;

- створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників.

 Освітній процес у школі І ступеня забезпечують 4 учителя початкових класів і 2 учителя- предметників. Вищу освіту мають 5 із 6 заявлених педагогів ( 83 %) із них 2 педагога мають звання «учитель –методист» та «старший учитель»; спеціалістів вищої кваліфікаційної категорії -2, це  33 %; І кваліфікаційну категорію не має жоден учитель; ІІ кваліфікаційну категорію мають 2 педагогів ( 33 %);             1 учитель – спеціаліст ( 17 %), 1 учитель – молодший спеціаліст ( 17 %).

 

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: ushkalska_zosh
Переглядів: 259 | Завантажень: 11 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites

  • Copyright MyCorp © 2024
    uCoz